Sleeveless shirt, Black hair, Neck, Active tank, Jewellery, Flash photography, Undershirt, Chest, Afro, Jheri curl, pinterest
Garlic, Ingredient, Botany, Natural foods, Still life photography, Elephant garlic, Whole food, Produce, Vegetable, Flowering plant, pinterest

是的,Instagram紅人們真的大開外掛無極限,就讓我們一起來看看這到底是什麼妖術吧!

網路紅人Farah D兩週前在她的哀居上po了一個短片,內容如下:

Farah拿了一小顆大蒜,切面用刀子稍微畫了幾刀,然後向磨砂石一樣將切面抹幾下在她那以經冒白頭的下巴痘上。然後就去睡覺了。隔天起床後那顆痘痘居然神奇地消失了!!真是太神奇了傑克!

想看影片請點我